Barion Pixel

Plus size modellek, akik világcégek reklámarcai

Míg Magyarországon általában, sőt mondhatjuk, hogy csak és kizárólag vékony lányokkal reklámozzák termékeiket a nagy márkák, addig külföldön már lehullottak ezek az elavult korlátok.

Igazán üditő látni azt, hogy tőlünk kicsit távolabbra, azaz határon túl már nem zárják magukat szoros ketrecbe a cégek és rájöttek, hogy bizony egy plus size márkát (ergó, amelyben nagyobb méretek is találhatóak, avagy a ruhák többsége nagy méret) teltebb bloggerekkel, modellekkel népszerűsítsenek – hiszen a célcsoportot a célcsoporttal lehet leginkább megfogni -, de ami igazán úttörő az az, hogy már nem csak nagyobb méreteket is gyártó ruhamárkák alkalmaznak kerekdedebb nőket promóciós jelleggel, hanem olyan cégek is, akiknek – úgymond – semmi köze az alkathoz, a korhoz, a nőhöz.

Mint például a nemzetközi L’Oreal, amelynek egyik reklámarca a kerek csípőjű plus size modell és aktivista, Iskra Lawrence, vagy például az órámárka, a Fossil, aminek Candice Huffine plus size modell lett az egyik nagykövete, a Revlon sminkmárka pedig Ashley Graham plus size szupermodellt választotta hírnökének.

Az már csak hab a tortán, hogy mind a Puma, mind a Nike, mind a Levi’s plus size modellekkel is népszerűsíti brand-jét – persze teszem hozzá: nem itthon.
Remélhetőleg hazánkban is egyszer felébrednek a reklámszakemberek és rájönnek, az egyencsinos bloggerlányok valóban nagyon csinik, de nem biztos, hogy itt meg kellene állni.

nyitókép: Iskra Lawrence Facebook page

Ki az a Kozma Rita?

Legolvasottabb cikkek

Shop

Kapcsolódóbejegyzések

Ezek is érdekelhetnek: