Barion Pixel

“Sajnos a te méretedben nincs!” Üzenet minden eladónak, add tovább!

A Plus Size magazinnál is és a plus size stylist oldalamon is arra törekszünk, törekszem, hogy egyre jobban és jobban szeressétek magatokat, ne úgy tekintsetek kerekdedségetekre, mint probléma és hiba, de tudom ám, hogy nem mindig könnyű. Pláne, ha vannak olyan emberek, akik – lehet akaratuk ellenére – lazán letapossák az önbizalmat.

Nem titkolom, azért hoztam létre a Plus Size magazint, hogy a molett nők is előtérbe kerülhessenek, hogy bizony ők, azaz ti is öltözködési tippeket, önbizalomsegítő gondolatokat kaphassatok, hogy erősödhessetek, hogy tudjátok és érezzétek: telten is lehet szép, vonzó, szexi egy nő.

Azonban tudom ám, hogy nem mindig könnyű nap mint nap mindent pozitívan látni, sőt lehetetlen,  de mi szívvel-lélekkel igyekszünk, hogy jobb legyen nektek.
És persze már többen tudjátok, hogy a magazinok agyonretusált nőképei nem pont valóságosak, hogy a legnagyobb sztárok is csak emberek, hiszen számtalan lesifotó bizonyítja ezt, azt is látjátok, hogy nem mindig könnyebb az élet egy makulátlan megjelenésű embernek és attól, hogy ő szoborszerű szépség, még közel sem biztos, hogy munkában, magánéletben, lelkileg rendben van.
De mi van akkor, ha ezeket már tudjuk, elfogadtuk, de kilépve az utcára, pontosabban befordulva egy üzletbe arcon csap a valóság eladó formájában és – sokszor nem éppen kedvesen – közli, hogy: sajnos a te méretedben nincs ruhánk, felsőnk, blézerünk stb! Vagy épp: ilyen méretben nincs ruha!
Ez gyakran előfordul. Én 44-46-os méret vagyok, és így is gyakran találkozom ezzel a jelenséggel.

Mit tehetünk ilyenkor?

Sarkon fordulunk és kimegyünk vagy épp ha olyan kedvünk, energiánk van, szólhatunk az üzletvezetőnek, hogy nem ártana egy kis protokoll-képzés a kollégának, hogy mit illik és mit nem mondani a kedves vevő(jelölt)nek.

Ezt a cikket legszívesebben az összes üzlettulajdonosnak, üzletvezetőnek továbbítanám, hogy mire figyeljenek akkor, amikor eladót keresnek vagy éppen milyen továbbképzésekre kellene küldeni az eladót ahhoz, hogy:
1, ne menjen rossz híre az üzletnek
2, újra és újra visszatérjenek a boldog vásárlók

Mitől jó egy eladó?

– kedves (!!!)
– segítőkész, de nem ám csak úgy félvállról, hanem – jobbik esetben legalább egy mini stílustanácsadó tréningen részt vett – és ezáltal abban is tud segíteni, hogy milyen szín és fazon előnyös a kedves vásárlónak
– ha nincs valamiből méret – mert előfordulhat – akkor esetleg ajánl egy másik darabot, vagy uram bocsá’ ajánl egy plus size üzeletet a közelben. Persze ez sokszor azért nem történik meg, mert fogalma sincs róla, hogy létezhet ilyen üzlet és mert nagy okosan azt gondolja (vagy a főnöke azt gondolja), hogy konkurencia. Pedig hát nem az, hiszen a nagyobb méretet viselő hölgyek sosem fognak 36-os kisszoknyát venni maguknak, mert minek? A 36-os méretű lány sem vesz magának 46-os blézert, mert minek?

Szóval eladók üzletvezetők, üzlettulajdonosok hahó!
Nektek, nekünk is jobb lenne, ha érdemben foglalkoznátok az eladókkal, értékesítőkkel!
Kis energia, kis befektetés, majd mindenki boldog!
Kell ennél több?

Ki az a Kozma Rita?

Legolvasottabb cikkek

Shop

Kapcsolódóbejegyzések

Ezek is érdekelhetnek: